Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Kittycat - 15 februari 2007 20:42

Nu har jag duschat så att jag är alldeles röd, jag vet att det inte låter så förtjusande men det sticks så skönt i mitt skin, och jag fryser inte, mina händer är varma precis som på en normal person. Jag har tvättat ur smutsen ur mitt hår, borstat det fastän att det var blött och frisören sa att jag inte skulle det, jag har smörjt in mina händer med hellokitty krämen, Jag har borstat tänderna så att det blödde i tandköttet, vilket måste innebära att min mun tröttnade rejält på min rosa tandborste, jag har pillat bort allt smuts under mina naglar, sagt till min spegelbild att jag inte är ful och satt på mig min Hellokitty pyjamas och dragit en blå filt omkring mig. Och faktum är att jag känner mig glad nu, nöjd med mig själv och att det inte spelar någon roll vad självdestruktiva människor säger till mig, man ska ta hand om sig själv. Och jag tar hand om mig själv så gott som det går. Nu vill jag sova, för min säng ser inbjudande ut, mina persiener är neddragna, och jag har världens finaste pyjamas på mig. Det skulle bara vara att stänga av datorn och pussa pappi godnatt.PUSSHEJ PÅ SUGARHEARS

Av Kittycat - 15 februari 2007 19:13

iam nothin. no thinno - thin varför känns allting så ensamt suddenly. tiny tiny. jag får ont i magen och saknar min hellokitty pyjamas, och vill ner i sängen och sova bort hela natten, och allt med flickan som tänkte ta livet av sig. Jag vill inte till skolan, jag vill aldrig visa mig ute. Jag vet inte varför, kanske för skuldkänslorna, jag vet inte varför. Jag kan inte ens grina för hennes skull, vill bara ta en varm dusch som bränner bort min hud, sen vill jag borsta ut mitt otvättade hår, borsta mina tänder rena, pilla bort smutset under mina naglar, tvätta bort mitt smink, smörja in mina händer och klä på mig min hellokitty pyjamas och gömma mig för imorgon. Fast det går inte, man måste vara stark, det säger pappa och mamma. Och jag antar att dom har rätt. Fast jag vill ändå duscha bort all min hud och ha min pyjamas på mig, ta några vallerina sömntabletter och glömma bort flickan. Jag känner mig konstig, jag vill vara glad - för det är så jag är, men det funkart inte . Jag orkar inte snacka om det. Det gjorde bara djävligt ont att höra, och blev tungt att bära. Hoppas hon inte dör, nu ska jag duscha av mig skinnet.

Av Kittycat - 15 februari 2007 14:48

i feel like a vacant parkingplace, waiting for a car to come and keep me company.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

-
 fuck
 scumbag
 dirtfag
 traschan
 attentionwhore
 candycunt
 punchingball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards