Direktlänk till inlägg 15 februari 2007

Kbelly goes lovesick

Av Kittycat - 15 februari 2007 19:13

iam nothin. no thinno - thin varför känns allting så ensamt suddenly. tiny tiny. jag får ont i magen och saknar min hellokitty pyjamas, och vill ner i sängen och sova bort hela natten, och allt med flickan som tänkte ta livet av sig. Jag vill inte till skolan, jag vill aldrig visa mig ute. Jag vet inte varför, kanske för skuldkänslorna, jag vet inte varför. Jag kan inte ens grina för hennes skull, vill bara ta en varm dusch som bränner bort min hud, sen vill jag borsta ut mitt otvättade hår, borsta mina tänder rena, pilla bort smutset under mina naglar, tvätta bort mitt smink, smörja in mina händer och klä på mig min hellokitty pyjamas och gömma mig för imorgon. Fast det går inte, man måste vara stark, det säger pappa och mamma. Och jag antar att dom har rätt. Fast jag vill ändå duscha bort all min hud och ha min pyjamas på mig, ta några vallerina sömntabletter och glömma bort flickan. Jag känner mig konstig, jag vill vara glad - för det är så jag är, men det funkart inte . Jag orkar inte snacka om det. Det gjorde bara djävligt ont att höra, och blev tungt att bära. Hoppas hon inte dör, nu ska jag duscha av mig skinnet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kittycat - 24 februari 2007 17:03

5. jessica tkr jag ser ut som en grizzly björn <-- i min svarta jacka. C :...

Av Kittycat - 23 februari 2007 10:36

det är bara för att jag har världens finaste vän. och jag älskar henne....

Av Kittycat - 22 februari 2007 20:58

jag ska pierca septum inom en vecka och är hyper ---> ^_ÖPSDJDPOÄDK^*.¨~ <-- typ sådär nah, idag gjorde jag klart mitt hår oh la la, och gjorde lockiga dreads. tuff som jag är. hähä nu ska jag sluta skriva för jag har inget vettigt att tillf...

MQ

Av Kittycat - 21 februari 2007 13:59

PS. nu är det bara 94 dagar kvar.

Av Kittycat - 21 februari 2007 13:44

1. om jag inte kommer in på nackagymnasium måste jag göra någonting dramatiskt och få MVG i allt. (jag vet inte om jag ska ha textiltmodeskapande eller bild och form som första hansdval) 2. jag vill hem och lyssna på rise against - roadside, för ...

Presentation

Omröstning

-
 fuck
 scumbag
 dirtfag
 traschan
 attentionwhore
 candycunt
 punchingball

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards